woensdag, juli 18, 2007

Les

Gisteravond had ik geen fut meer om nog te bloggen. Ik ben het niet meer gewend om de hele dag les te volgen... We hadden ook huiswerk dat de nodige tijd vergde en ik nog niet af had voor het eten, waardoor ik nog tot laat achte mijn laptop zat in mijn kamer. Hier alsnog wat indrukken van die dag:
Deze week breng ik mijn dagen door in een van de labs in Edelman's kantoor in Chicago.

Phil brengt ons de kneepjes van het werken met 'social media' bij.

In de lift kan je op een scherm precies zijn op welke verdieping je bent. Het is een dubbeldekkerlift waardoor wij in de lobby in de lift moeten stappen die op de even verdiepingen stopt, maar onder onze kooi zit er nog een die je naar de oneven etages brengt. De lift stopt daarom op plekken zonder dat de deur opengaat. Dat wordt op het scherm aangegeven.


Chitown (een van de bijnamen van Chicago) tegen zonsondergang, op weg naar het restaurant

Deze twee torens heten Marina City, maar inde volksmond worden ze de corn cobs (maiskolven) genoemd.


We aten bij Bin 36, een restaurant een wijnbar. Je kon er een 'flight of wine' bestellen, dat waren vier glazen met een soort wijn uit verschillende streken. Dit tentje lag aan een straat met nog veel meer restaurants, de meeste waren steakhouses... en 'steak and chop houses' (chop staat voor pork chop, ofwel varkensvlees.) Ander typisch eten uit Chicago is de deep dish pizza.

Chicago bij nacht

Geen opmerkingen: