woensdag, juli 11, 2007

Schieten

Met twee teamgenoten was ik vanavond bij een diner met het verkoopteam van een van mijn klanten. Het was in The Los Gatos Brewing Company - toen ik er binnenkwam realiseerde ik me dat ik er jaren geleden ooit geweest was tijdens een vakantie. Dat was een maffe gewaarwording.

De verkopers kwamen uit alle delen van Amerika. Aan het begin van de avond hadden een paar het over wapens. Er kwamen verschillende jeugdherinneringen boven. Zo reageerde een van hen zich vroeger af door op lege cola-flesjes te schieten in het bos. Een ander vertelde dat hij vroeger meisjes mee uitnam naar de schietbaan. Ik vertelde dat aan een van mijn collega's op de terugweg en haar reactie was: "Waar komt hij vandaan!? Klinkt als een echte hillbilly." Ze komt zelf uit Texas, waar de wapenwet erg vrij is. Zelfs voor haar was een date naar de 'shooting range' een beetje boers.

Het was verder een gezellige en nuttige avond, maar dit gesprekje vond ik echt iets voor de blog...

Geen opmerkingen: