zondag, november 20, 2005

Rustdag

Vandaag was een echte zondag. Uitgeslapen en rustig aan gedaan. We moesten allebei dingen voor werk doen. Morgen begin ik... Vrijdag was ik al even naar kantoor gegaan, omdat ik morgen meteen meega naar een nieuwe klant. Ik heb me vandaag verder ingelezen en ben er helemaal klaar voor!

Aan het einde van de middag zijn we nog even boodschappen gaan doen. Natuurlijk zijn hier alle winkels ook zondag open! Sommige supermarkten zijn zelfs 24 uur per dag open. De boodschappen deden we deze keer bij
Trader Joe's, niet een doorsnee Amerikaanse supermarkt. Bij Trader Joe's is het assortiment beperkt en alles van eigen merk. Ze streven naar hoge kwaliteit, liefst natuurlijk, biologisch of organisch. De kaasselectie is er bijvoorbeeld veel beter dan die van Safeway of Albertson's, de 'gewone' Amerikaanse supermarkten waar we hier shoppen.

Ik heb ook nog een paar gympen gekocht, want ik had alleen laarzen en een paar nette schoenen bij me. Voor laarzen is het echt te warm...

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi,
Wat leuk om te lezen hoe het met jullie gaat. Je steekt echt wel je tijd erin. Wat een gave auto! Super om te horen dat alles zo vlot verloopt. Veel succes vandaag en ik blijf lezen!
Liefs Heidi.