zondag, november 27, 2005

Formulieren etc.

Zondagochtend - Cindy koopt de zondageditie van de San Francisco Chronicle. Kranten komen hier ook op zondag uit en die editie is de dikste van de week. Ik heb alle formulieren voor werk ingevuld: voor nationale belasting, staatsbelasting, gezondheidszorgverzekering, tandartszorgverkering, levensverzekering enzovoort. Ik kan ze alleen niet volledig invullen, omdat ik nog steeds geen social security nummer heb, dat moet je ongeveer overal opgeven. Ook nog internet geregeld voor onze toekomstige woning. De keuze viel uiteindelijk op het kabelbedrijf Comcast dat ons ook van TV-stations zal voorzien. (We hebben een abonnement met 1 betaalstation erin, en hebben we voor Showtime gekozen. We willen natuurlijk wel The L Word kunnen zien!)

's Middags nog bij een paar winkels gekeken voor een bank. Ook zondag is hier alles open, al gaan de meeste winkels 'al' om 7 uur dicht... Nog steeds niets gevonden, maar we hebben wel de binnensteden van Palo Alto, San Mateo en Burlingame gezien, allemaal paatsjes hier in Silicon Valley.

Vanavond Chinees gehaald. Sinds 12 jaar heb ik weer eens Mu-shu gegeten! Als je ooit in de VS bij een Chinees eet, moet je dat bestellen. Pannekoekjes met een pruimensaus en een vulling van roergebakken groenten met roerei en biefstuk. Heerlijk!

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Christel,

Ik lees nog steeds heel enthousiast al jullie verhalen. Ik vind het super dat je dat zo uitgebreidt blijft doen. Ik voel me haast al schuldig dat ik nog niet ben langsgeweest! Blijf zo voortdoen.
Liefs, Heidi.