dinsdag, november 13, 2007

Cowboy-laarzen

Voordat we aan de terugweg naar Atlanta begonnen, gingen we nog even naar de Boots Bridles & Britches (laarzen, hoodstellen en rijbroeken) in Grovetown. Deze cowboy-winkel hield uitverkoop, dus ik greep mijn kans om een paar authentieke cowboy-laarzen te kopen. Ik mijn nu de trotse eigenaar van een paar zwarte Stetsons (die met heel veel moeite uitkreeg bij de security-controle op vliegveld). Ik heb er ook maar meteen twee paar cowgirl sokken bij gekocht!

De winkel aan de buitenkant.


Eerste indruk van de binnenkant.


De afdeling kinderspeelgoed. Er waren ook kleine speelpaarden (van plastic) en mini-sporen.


Cowboylaarzen heb je tegenwoordig ook in een variant met de zool van een bergschoen.


Ze zijn moeilijk uit te krijgen...

Dit is Buddy. Hij hielp me met het passen van de laarzen. Toen ik zei dat ik het zo gaaf vond om laarzen te kopen, zei hij dat hij ook uitkeek naar zijn nieuwe paar voor de winter.

Geen opmerkingen: