donderdag, juni 12, 2008

Lokaal nieuws

Een van de mensen in mijn team kwam net naar me toe om te zeggen dat hij zijn werkdag nu moet beëindigen. Zijn vrouw, die in het onderwijs werkt, belde hem om te laten weten dat een van haar leerlingen doodgeschoten overreden is. Hij had al eens verteld dat ze les geeft op een school in een slechte buurt, maar zoiets verwacht je niet... Ik weet er op dit moment nog niet meer over; ik kon er op internet nog niets over vinden, maar het zal vanavond wel op het nieuws zijn.

Ook in het nieuws zijn nieuwe bosbranden in de Santa Cruz Mountains. Deze keer in een ander deel dan een paar weken geleden; in een deel waar een paar vrienden van ons wonen. Hopelijk zijn zij niet getroffen, maar de kans is groot dat ze vandaag geëvacueerd zijn. Als ik thuis kom, moet ik ze even mailen.

Update van 13 juni: inmiddels heb ik verschillende artikelen gevonden over het dodelijke auto-ongeluk.

Geen opmerkingen: