vrijdag, mei 23, 2008

Kampeertripje

Het wordt weer even stil op de blog want wij zijn dit weekend aan het kamperen in Henry Coe State Park, iets ten zuid-oosten van San Jose. We zijn nu onderweg met Cindy's volgeladen auto. We beginnen de rook van de brand in de Santa Cruz Mountains al te ruiken... misschien wordt dit een kort tripje. Maandag is het Memorial Day dus dit is een lang weekend voor ons. Amerikanen luiden informeel de zomer in en veel mensen gaan dit weekend kamperen. Wij doen gezellig mee.

1 opmerking:

kastelke zei

Veel plezier tijdens jullie trip!
Ik heb altijd de indruk dat mensen in Amerika extra genieten als ze eens een verlengs weekend hebben. Komt misschien omdat men over het algemeen minder vakantie heeft dan in Nederland of Belgie. Maar daar heb jij in principe met je L-visum geen last van? (tenminste, bij ons in het bedrijf mag je dan de verlofdagen van Belgie behouden).

Dit blog kende ik nog niet, terwijl ik een hele hele lange lijst heb van Nederlandstalige bloggers in Amerika. Hopelijk heb je er geen bezwaar tegen dat ik je heb opgenomen in die lijst? Ik heb hem op het forum van Alles Amerika staan:
http://www.allesamerika.nl/forum/viewtopic.php?f=12&t=5806&st=0&sk=t&sd=a
Groetjes,
Kastelke