zondag, juni 03, 2007

Zelda's

Mijn vader en Ans maken dit weekend kennis met het goed leven in Santa Cruz. We zitten nu relaxt op de bank in het huis van Cindy's familie op de rotsen aan de oceaan, en ik ben totaal verbaasd dat ik hier draadloos verbinding krijg met internet. Meteen gebruik van maken om een stukje te bloggen! Cindy is net naar huis gegaan, maar ik blijg nog een nachtje.

Vrijdagavond waren pap en Ans via Highway 1 langs de kust van Santa Barbara gekomen. We gingen meteen met hen uit eten in Capitola, waar een rij van restaurants aan het strand ligt. Het zijn allemaal van die restaurants waar je goed kunt eten, zonder franjes. Het is er niet al te duur... zo at ik kreeft voor 17 dollar.
In de meeste tenten is een bar met een uitgebreide selectie van drankjes en cocktails. Vooral in het weekend gaan mensen er uit - het is de plek bij uitstek als je iets te vieren hebt. Wij gingen naar een van onze favorieten: Zelda's. Tegen negen uur begon de band te spelen en begonnen de eerste mensen te dansen.



O ja, Elvis was er ook...



Geen opmerkingen: