donderdag, juni 07, 2007

Mountain Winery

Vorig jaar heb ik diverse keren over de Mountain Winery geschreven omdat we er toen verschillende concerten bezocht hebben. Nu eens wat meer foto's van deze prachtige lokatie, want gisteren was ik er met Ans en pap en mijn vader bleef maar plaatjes schieten... We waren er voor een concert van de Indigo Girls. Yay!

Op weg naar de ingang, bewapend met fleece en jas want het was een van de koudere avonden voor de tijd van het jaar.


Een van de restaurants die op het terein liggen.


Zoals de naam al doet vermoeden, ligt de Mountain Winery op een berg. Ik had er gereserveerd op het teras met prachtig uitzicht voor het diner.

Nog even van de laatste zonnestralen genieten...


... van het uitzicht over Silicon Valley.

Het podium ligt lager dan het restaurant. Hier zie je het van boven.

Ze waren weer geweldig...


We zaten bijna vooraan.

Het allerlaatste stukje heb ik nog even gefilmd. Zoals altijd vroegen ze aan de muzikanten van het voorprogramma mee te zingen en te spelen.

Op weg naar huis moest ik nog even tanken. De mensen in de auto voor mij waren duidelijk naar hetzelfde optreden geweest als wij!

Geen opmerkingen: