vrijdag, juni 22, 2007

Muzikant

De contactpersoon bij een van mijn klanten, Bev, werkt slechts part-time als PR manager. Ze maakte al in de eerste bespreking duidelijk dat haar leven niet om haar carriere draait. Even daarna kwam ik erachter dat ze muzikant is en samen speelt met haar echtgenoot. Ze hebben net een nieuwe CD uitgebracht met folk muziek en vanavond gaven ze een optreden om dat te vieren. Niets groots, ik denk dat er tegen de 100 mensen waren.

Mijn collega Emily en ik gingen erheen, helemaal naar in Mountain View naar een soort van volksuniversiteit voor muziek en kunst. De afgelopen maanden hield ze steeds op de hoogte van de vorderingen: de opnamen, de fotoshoot en voorbeidingen voor vanavond. Na zo in het proces betrokken te zijn, wilden we natuurlijk ook het resultaat horen.

Geen opmerkingen: