woensdag, oktober 15, 2008

Na werk

Het is weer 'Wellness Week' en dit jaar wordt er NOG meer georganiserd bij ons op kantoor. Gratis anti-griepprikken, massage, kookles en sportles. Dat laatste was in de vorm van een zogenaamd 'bootcamp', waarin je flink afgetraind wordt. Het is van oorsprong een legerterm die slaat op de eerste trainingsweken van nieuwe soldaten. We deden dit alles in het plaatselijk park in San Mateo, na werk.
We moesten rondjes lopen rond het honkbalveld dat ook in het park ligt, en op en neer over de tribunebankjes lopen. Ik heb ook allerlei nieuwe buikspieroefeningen geleerd. Het weer was nog prachtig dus het was heerlijk buiten te zijn.

Vandaag ging ik na werk naar een paneldiscussie over technology en muziek die werd gehouden in een club in San Francisco. Daardoor miste ik wel het laatste debat tussen McCain en Obama en ook een cabaretavond voor het goede doel, maar ik wilde graag naar dit event om meer op te steken over de manieren waarop internet de muziekindustrie en muziekpromotie verandert. Ik heb er een hoop opgestoken.
De oprichter van Sellaband.com was ook een van de panelleden, een Nederlander die ook hier de VS voet aan de grond begint te krijgen. Heel leuk. Als muzikant kunt je daar een potentiele CD verkopen voordat ie gemaakt is. Daar genoeg mensen te vinden die bereid zijn een tientje in je toekomstige CD te investeren, kan de artiest het project financieren. Fans krijgen dan de CD voor hun tientje, en delen zelfs mee in de winst als er meer van verkocht worden. Ik vind het een slim idee!

Geen opmerkingen: