zondag, oktober 19, 2008

Mijn weekend

Dit was het einige weekend in oktober waarin ik thuis was. Afgelopen weekenden was ik steeds op pad en ook de komende twee ben ik op reis. Tijd om de was te doen, schoon te maken, rekeningen te betalen, boodschappen te doen en uitslapen. Ik heb ook een ladenkast via craigslist gekocht en verschillende dingen voor werk gedaan.

Zaterdagmiddag kwam Bev langs om aan een presentatie te werken. Bev is een klant van mij, maar werkt slechts parttime als PR manager. De andere helft van haar tijd is ze met muziek bezig; als muziekant, als organisator van huisconcerten en als bestuurslid van de Folk Alliance.

Komend weekend is de jaarlijkse conventie van de afdeling west van de Folk Alliance en Bev heeft me gevraagd of ik daar samen met haar wil spreken over social media. Muziek en internet! Daar hoefde ik niet lang over na te denken! Onze presentatie is bijna klaar...


Ondanks dat ik best veel gedaan heb, voelde het weekend heel relaxt.

De avonden waren iets voller dan de dagen.... Vrijdag ging ik naar een dansvoorstelling van een vriendin. Ze trad op in een klein danstheater in de Mission en ik had Tom gevraagd om mee te gaan. Heel wat andere vriendinnen van Heidi waren er ook, waardoor we met een vrij grote groep waren om haar aan te moedigen.

Zaterdag sms'te Christy om vragen of ik zin had om met wat vrienden in een bar in Noe Valley naar de honkbalwedstrijd. Ik wist nog net dat de Red Sox speelden, maar niet tegen wie en voor wat. Het bleek een belangrijke qualificatiewedstrijd voor de World Series te zijn. We waren in zo'n
bar met diverse TV-schermen waarop allerlei sportwedstrijden te zien waren. Ik heb er niets van gevolgd; ik vond het gewoon gezellig om een biertje te dinken en vrienden te zien.

Zo meteen ga ik uit eten bij Andalu met Jane. Ik wil er al twee jaar naartoe - schijnt een heel goed tapas restaurant te zijn. Ben benieuwd... Het leven als single is zo slecht nog niet ;-)

Geen opmerkingen: