donderdag, oktober 09, 2008

Nieuwe kaart

In afwachting op mijn Green Card, heeft de immigratgie-advocaat vorige maand voor de zekerheid verlening van mijn werkbevoegheid aangevraagd. Dat is onderdeel van de verblijfsstatus die ik nu heb, tussen werkvisum (L1A) en vaste verblijfsvergunning (Green Card). Die viel vandaag al op de deurmat. Hiermee mag ik officieel voor andere werkgevers werken dan Edelman. Het zou dan gaan om een tweede baan, want mijn huidige werkgever is de sponsor van mijn Green Card.

Ander onderdeel is mijn Advanced Parole. Hopelijk komt verlenging van dat document ook snel, zodat ik naar het buitenland kan reizen en mijn tripje naar Nederland eind november niet hoef af te blazen. Als ik zonder dat document zou gaan reizen, zou ik bij terugkomst Amerika niet meer in mogen.

1 opmerking: