vrijdag, oktober 10, 2008

BBQ

Af en toe moet er vlees gegeten worden. Dat doe ik hier veel minder dan in Nederland - je hebt hier zoveel gezonde alternatieven. Maar donderdagavond had ik Tom uitgenodigd om naar Memphis Minnie's BBQ te gaan. Dat is een tentje bij hem in de buurt waar ik veel goeds over gehoord had, waar ze barbecue serveren zoals in het zuiden van de VS.

Tom is Monica's vriend en Monica speelt in Blame Sally, waar Jeri ook in speelt en Jeri vroeg me ook of ik donderdagavond iets wilde gaan doen, dus ik stelde voor dat ze mee kwam naar het etentje met Tom en mij. Toen voelde het raar om Monica niet mee te vragen en die stelde weer voor om Sara ook uit te nodigen. Sara werkt voor Blame Sally en doet al hun boekingen en wat marketing.

Het gaat goed met Blame Sally; sinds deze maand hebben ze een platencontract met een nieuwe, onafhankelijk platenlabel. Ze hebben ook een manager, die mij een tijdje geleden gevraagd heeft om te helpen met online publiciteit. Het etentje werd dus meer een werkbespreking, maar het war er niet minder gezellig om.

In dit soort tentjes zetten ze gewoon een keukenrol op tafel in plaats van servetten.
Kluiven mag...

Geen opmerkingen: