zaterdag, augustus 12, 2006

Hoogseizoen

Na wat boodschappen bij Target, zoals een nieuwe snijplank, ondergoed en motorolie, ging ik nog even de stad in om een broek te ruilen. In Santa Cruz had ik een broek bij Urban Outfitters gekocht en na één keer wassen zat er een scheur is. Ik ging er mee terug in het filiaal in San Francisco. Ik kon zonder probleem een nieuwe broek tegen mijn gescheurde ruilen. Geen vragen over hoe ik de broek had behandeld of opmerkingen over het feit dat ik de roek al mee dan een maand geleden gekocht had. Ik vind het nog steeds een verademing hoe klantgericht winkels hier zijn.

Om bij die winkel in 'downtown' San Francisco te komen moest ik me een weg banen langs de vele toeristen die in de rij stonden voor een ritje met de cable car. Augustus is duidelijk hoogseizoen in de stad...

3 opmerkingen:

Anoniem zei

hoi chris, je link naar target klopt niet. marleen

Christel zei

Is gefixt - thanks.

Anoniem zei

Nou, Christel, als ik dat zo lees kunnen de kledingshops in Nederland daar nog wel iets van leren! Mmmmm, toch iets om over na te denken. Liefs, Karen