vrijdag, augustus 11, 2006

Bijdrage

Ik heb er weer een week op zitten en morgen zijn we precies negen maanden hier. De tijd vliegt.

Vanochtend heb ik een bespreking bij een van mijn klanten. Een start-up waar ik nu ook al bijna negen maanden voor werk en inmiddels ken ik de mensen bij dit bedrijf redelijk goed en weten we wat we aan elkaar hebben. In de vergadering van vandaag bespraken we de nieuwe positionering van dit bedrijf met de CEO en marketing manager. We zijn er bijna uit. Het is gaaf om te merken dat ze mijn mening op prijs stellen en dat ik ook echt een bijdrage kan leveren. Het voelt niet meer als een nieuwe klant in een ander land. Het voelt gewoon als een van mijn klanten.

Na het werk nog even bij Wild Side West een biertje gaan drinken. Daar behoren we nu wel tot de stamgasten.

Geen opmerkingen: