vrijdag, augustus 18, 2006

Demo

Een lange week zit erop, maar ik heb een voldaan gevoel. Vanmiddag had ik een afspraak bij een klant in San Jose - dat is een stuk verder rijden nu we in San Mateo zitten. Heerlijk het dak open gedaan.

Ik was er om een interview bij te wonen en om de positionering van een nieuw product te bespreken. Ik geloof dat ik vandaag voor het eerst sinds in hier ben bij een face-to-face interview met een journalist ben geweest. De meeste interviews vinden hier plaats aan de telefoon. Deze keer was anders omdat er ook een demo gegeven werd. Ik kon het voor drie vierde volgen, dat laatste kwart was me echt te technisch. Dat is me in Nederland niet vaak overkomen, maar daar heb je ook niet vaak rechtstreeks met de techneuten en ontwikkelaars te maken die het product zelf maken!

Mijn bespreking over positionering verliep goed - de boodschappen die we hadden voorbereid sloegen de spijker op z'n kop, dus daarna nog even informeel bijgekletst. Mijn klant is een paar dagen geleden vader geworden en hij kon het niet laten om allerlei foto's van de baby op zijn Mac te laten zien.

En nu van het weekend genieten!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik kan me wel voorstellen, dat hij de fotos van zijn baby liet zien. Ik was - tot verbazing van mijzelf - buiten zinnen toen ik vader werd en nu ik bijna grootvader wordt gieren de zenuwen mij dagelijks meer door de keel dan ooit tevoren. Groetjes, Jaap Vromans (Tilburg). Je short short stories zijn nog steeds goed!

Christel zei

Ik vond het leuk at hij de foto's liet zien. Zo leer je elkaar wat beter kennen. Het was een mooi mannetje.

Sterkte de komende tijd, tot de geboorte... en daarna vooral genieten!

Goed om te horen dat de blog nog steeds boeit.