zaterdag, mei 12, 2007

Klantenservice

Eind vorig jaar is de voorruit van mijn auto vervangen. Er zat een sterretje in en bij het repareren daarvan sprong het glas. Sindsdien heb ik meer last van het lawaai van de wind. De monteur had er al eens geprobeerd te verhelpen in januari en aanvankelijk dacht ik dat hij het problem verholpen had, maar na een paar weken merkte ik dat dat niet het geval was. Hij had destijds gezegd dat hij de ruit zou vervangen als het lawaai bleef aanhouden. Ik had zijn telefoonnummer niet meer, maar na wat speurwerk had ik het eerder deze week teruggevonden. Hij wist meteen wie ik was en toen ik vroeg of zijn aanbod nog geldig was, zei hij meteen ja. Vanochtend heeft hij een nieuwe voorruit in mijn auto gezet.

Meer dan een jaar geleden kochten we onze bank. Het is een luxe model met uitklapbed erin verwerkt. Het was dan ook aan de dure kant - we hadden 'm bij de Pottery Barn gekocht, geen goedkope winkel. Een week of twee geleden probeerden we het bed eindelijk eens uit. Al die tijd zat de atras nog in het plastic. De extra dikke matras die ons beloofd was, leek meer op een dikke laag karton! Vandaag daarom maar eens gebeld met Pottery Barn; van zo'n winkel mag je een goede service verwachten. De mevrouw van de klantenservice stelde meteen voor een nieuwe matras op te sturen. Ze moet nog wel even checken, maar laat me over een paar dagen weten of dat accoord is.

Cindy is dit weekend in Redding bij haar ouders, vandaar dat ik tijd heb voor dit soort zaken. Ik ben ook het huis aan het poetsen... was hard nodig, zeker nu we komende week bezoek krijgen. Pap, het is hier bijna net zo schoon als bij jou!

Geen opmerkingen: