vrijdag, juni 02, 2006

Foreign Cinema

Vanavond zijn we gaan eten met Frederieke (een Nederlandse die hier ongeveer net zo lang woont als wij) en Debbie (haar vriendin die uit Nederland over is). We hadden afgesproken zij Foreign Cinema, een hippe tent in The Mission waar je heerlijk kunt eten. We kregen een tafeltje op het balkon, waar we overzicht hadden over de hele zaak.

Debbie merkte op dat ze de bediening in veel restaurants hier als 'over the top' ervaart. Over komen constant checken of alles wel okay is en de waterglazen worden om de haverklap bijgevuld. Vanavond viel het mee... maar het valt mij eigenlijk niet eens meer op als iets wat anders is en ik stoor me er ook niet aan. Vanavond was de ober gewoon vriendelijk en gaf ons alle tijd.
Het was ook erg gezellig.


Na thuiskomst nog even de webcam aangezet om mijn nichtjes, Meike en Aniek, te zien. Die worden maandag vier jaar en ik had kadootjes opgestuurd - ik was naar de Disney Store gegaan voor Barbie-achtige poppen van Sneeuwitje en Assepoester. Die hebben ze live voor de webcam uitgepakt en vielen gelukkig in de smaak. Zo ben ik er toch een beetje bij...

Geen opmerkingen: