vrijdag, mei 09, 2008

Avondprogramma

Dinsdagavond was er een feest van Fast Company waar ik maar even naartoe, omdat ik om kwart over acht met Monica, en de manager en boeker van haar band had afgesproken in Oakland. Zo miste ik een kan om te netwerken met de incrowd van Silicon Valley in ruil voor een zakelijk bespreking met het management van Blame Sally. We hebben afgesproken dat ik hen de komende tijd ga helpem met hun PR.

Dinsdagavond gingen Cindy en ik naar een geweldig concert van KT Tunstall in The Warfield. En gisteravond was er een borrel van de PRSA, oftewel de beroepsvereniging van PR professionals. Mijn teamgenoot zit er in het bestuur, dus ik wilde er even mijn gezicht laten zien.

Vanavond had ik kunnen netwerken bij een feestje van Stumble Upon, maar heb toch besloten om zo met Cindy naar Wild Side West te gaan. Even chillen! Volgende week heb ik weer minstens twee gelegeheden om branchegenoten te ontmoeten.

Nu weet je waarom ik even niet geblogs heb...

Geen opmerkingen: