donderdag, april 26, 2007

Hotel Vitale

Een van mijn klanten had me gevraagd om samen met hem een presentatie te geven bij een evenement georganiseerd door een web-hostingbedrijf. Het evenement vond plaats in Hotel Vitale in San Francisco, vlakbij de baai. Volgens collega's is dat de een van de nieuwe, hippe tenten in de stad op dit moment. De inrichting was trendy en smaakvol; duidelijk het werk van een goede stylist. We hadden twee uur van tevoren afgesproken om ons nog even te kunnen voorbereiden.

Ik was een beetje verbaasd dat ik hiervoor niet zenuwachtig was, omdanks dat ik voor zo'n dertig Amerikanen een verhaal moest afdraaien. Amerikanen, die het 'public speaking' met de paplepel ingegoten krijgen.

Na de presentatie ging ik naar naar Muddy's, een coffeeshop niet ver van ons huis om met een andere klant bij te praten. Na een bespreking van twee uur liep ik naar huis waar ik sindsdien emails aan het beantwoorden ben. Het zijn weer drukke tijden...

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Christel
Je wordt nog weleens wereldberoemd. Jufrouw Kuijpers heeft haar werk goed gedaan.
Pap