vrijdag, april 06, 2007

Hollen

In de PR is het hollen en... harder hollen en de afgelopen dagen heb ik heel wat afgehold. Ik ben blij dat de week erop zit! Naast het gewone werk moest ik een nieuwe collega helpen inwerken, betrekt een collega uit New York me bij een project, ik moest een training geven aan collega's en heb ik aan gewerkt aan het binnenslepen van een potentiële nieuwe klant. Ook ben ik de rol van een collega aan het overnemen omdat zij naar een ander team gaat. Er komt een vervanger voor haar, maar die begint pas over een maand. O ja, ik had dus ook nog solicitatiegesprekken. Dat heeft voor lange dagen gezorgd.

Gelukkig heb ik drie dagen om bij te komen. Niet omdat tweede paasdag hier bestaat, maar omdat ik maandag zelf een dagje heb vrij genomen. We gaan een lang weekend naar Santa Cruz...

Geen opmerkingen: