zondag, november 01, 2009

Punker

Nadat ik in voorgaande jaren Britney Spears en een cowboy was, besloot ik me dit jaar te verkleden als punker voor Halloween. Wat kan ik er verder over zeggen...?






Samen met Jane, Christy en Melissa ging ik dansen bij BootieSF, waar iedereen verkleed was. Sommige mensen liepen in gekochte verkleedkleding rond, maar de meesten hadden zelf iets in elkaar geflanst. Dat laatste gebeurd vaak op basis van iets wat recentelijk in het nieuws was. Zo waren de balloon boy en Michael Jackson dit jaar populair.

3 opmerkingen:

Joep zei

Hoe ziet die balloon boy er dan uit?

Christel zei

Heel simpel: http://www.microflight.com/Balloon-Boy-Halloween-Costume-Kit

Bij dit soort actuale thema's gaat het niet zozeer om de uitwerking, maar vooral om het idee. Er was ook iemand die had een Bay Bridge om zijn nek hangen. Een van de kabels was gebroken... meer niet. (Bay Bridge was de afgelopen vijf dagen gesloten omdat er inderdaad een kabel gebroken was).

Marleen zei

Leuk die middelvinger!