dinsdag, januari 29, 2008

Voor de troepen

Tijdens de lunch vertelde mijn collega Mary Ellen dat haar dochter van zeven jaar koekjes aan het verkopen is. Het is weer die tijd van de girl scout cookies. Ik heb al bij de dochters van twee andere collega's koekjes besteld, maar ach...

Mary Ellen vertelde dat als haar dochter nog vier pakken verkoopt, ze in totaal 100 pakken verkocht heeft, en een medaille krijgt. Ik wilde nog wel een paar dollar uitgeven en haar dochter bij die mijlpaal brengen.

Mary Ellen zij dat ik ze niet per se voor mezelf hoefde te bestellen, maar dat ik ze ook direct naar de troepen in Irak kan laten sturen. Ze vertelde dat heel veel van haar buren dat doen omdat ze op dieet zijn. Voor veel mensen is het echt een uitkomst, want zo steunen ze twee goed doelen in een keer.


Toen ik niet meteen enthousiast reageerde, legde een andere collega uit dat ik niet voor de oorlog hoef te zijn om de troepen te steunen. Hmmm. Ik denk dat ik er Cindy mee blij ga maken... chocolade-mintkoekjes zijn.

Geen opmerkingen: