donderdag, januari 17, 2008

Beveiliging

Over een paar weken vindt het grootste sportevenement van Amerika weer plaats: de Super Bowl. Een van mijn klanten is betrokken bij de beveiliging van het evenement en wij zijn met de voorbereidingen bezig voor een persaankondiging daarover. Vandaag hadden we gelegenheid om de politie-officier te interviewen en informatie te vergaren voor een persbericht. Ook bespraken we wat er verder mogelijk en toegestaan is om de pers in te lichten op de dag van de wedstrijd. We zijn aan heel wat regels gebonden een verschillende partijen zullen hun toestemming moeten geven voor onze activiteiten. De klant heeft gevraagd of ik dit project kan leiden. Gelukkig ben ik nu ruim twee jaar hier en begrijp ik genoeg van PR, de autoriteiten, de media en sportwedstrijden in Amerika om niet bloednervous van zo'n verzoek te worden. Ik heb er zin in!

Geen opmerkingen: