woensdag, oktober 17, 2007

Netwerken

Vandaag is de Web 2.0 Summit begonnen, een driedaagse conferentie over de nieUwste dingen op het web. Helaas kan ik er dit jaar niet naartoe: geen toegangsbewijs - kaartjes kosten 2500 dollar end ie kun je allen op uitnodiging kopen. Wel mailde een collega uit New York vanmiddag dat ze me op de gastenlijst van het MySpace-feest kon zetten, een van de feesten rondom het congres. Toevallig had ik in de buurt van het feest, dat in het SFMoMa gehouden werd, met Cathy afgeproken voor een borrel. Cathy zit in dezelfde branche en we waren elkaar al een paar keren tegengekomen. We hadden afgesroken omdat te kijken of we professioneel gezien iets voor elkaar kunnen betekenen.

Het was niet toevallig dat we in de buurt van het MySpace-feest afspraken, want zij had zich er ook voor aangemeld. We besloten er samen heen te gaan - een stuk leuker dan alleen naar een feestje gaan. Bovendien loopt Cathy al een tijd rond in de IT wereld en kende ze de helft van de bezoekers. Super voor mij, want zo heb ik weer heel wat interessante mensen ontmoet. Het was er heel gezellig... en goed voor mijn netwerk!


Bij binnenkomst in het museum

Rupert Murdoch was er ook

Een greep uit de bedrijven die ondedeel uitmaken van de Web 2.0. Er zijn er honderden, zo niet duizenden van. Een paar van die bedrijven gaan het helemaal maken...


Geen opmerkingen: