maandag, november 13, 2006

Griepprik

Voor het eerst in mijn leven heb ik een griepprik gekregen. Op kantoor werd de mogelijkheid geboden om je te laten inenten, op kosten van de zaak. Daar heb ik gebruik van gemaakt. Ik heb de indruk dat zo'n secundaire arbeidsvoorwaarde ook in Amerika niet standaard is, al is er hier over het algemeen wel veel meer aandacht voor preventie.

Zojuist zijn we naar Stranger Than Fiction geweest, een grappige film met origineel plot. Alle movietrailers waren voor kerstfilms...

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Aha, je wordt inderdaad een echte Amerikaan. Ik heb tot nog toe elk jaar de griepprik geweigerd. Dat is iets voor oudevandagen en jonge kinderen, denk ik altijd. Trouwens, het is volgens mij vrij normaal dat een baas hier griepprikken betaald, in ieder geval voor een deel. Hier kostte het $15 als je een prik wilde.

Christel zei

Bedankt voor de aanvulling. Toch trypisch Amerikaans dus...
Ik vond het wel handig om 'm te nemen - was helemaal gratis.

Anoniem zei

Nederlander... was gratis