Awards
Binnen Edelman is veel aandacht voor kwaliteit. We hebben zelfs een Chief Quality Officer die diverse programma's heeft ontwikkeld om onze kwaliteit op peil te houden. In elk kantoor is een 'Quality Champ', iemand die kwaliteit als nevenfunctie heeft en zorgt voor de implementatie van die kwaliteitsporgramma's. Om een idee te geven: we hebben een uitgebreid vragenformulier voor klanten om onze kwaliteit te meten en zijn er regelmatig trainingen en initiatieven om kennis te delen. Ook zijn er Q Awards, die jaarlijks worden uitgereikt... tenminste dat was mijn beeld vanuit Nederland.
Hier op kantoor doen we ook aan awards. Elke maand is er een prijs voor een medewerker die en voor een accountteam dat het beste heeft gepresteerd op het gebied van kwaliteit. Collega's kunnen iemand nomineren door aan te geven waarom iemand de award verdiend. Vanaf vandaag zit ik in de jury. Samen met onze generall manager en een andere collega gingen we door de genomineerden heen. We wogen serieus af wie, op basis van welke criteria de prijs zou krijgen. Na drie kwartier waren we eruit. Donderdag worden de prijzen uitgereikt tijdens een maandelijkse team meeting. Ben benieuwd hoe dat gaat verlopen...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten