zaterdag, augustus 01, 2009

Emmy's

Op vrijdag werk ik altijd voor Blame Sally. Sinds kort ga ik daarvoor ook naar het kantoor van de platenmaatschappij in Berkeley. Ik hoef er pas om elf uur te zijn, dus da's heel relaxt. Gisteren was het ook goed als ik er om twaalf uur pas zou zijn en dat gaf mij gelegenheid om nog even met Edith, Pascal en hun kinderen te ontbijten.

Ze waren donderdagavond teruggekomen van een rondreis langs Disneyland en nationale parken, en sliepen nog een nachtje bij mij. Ze hebben er een geweldige vakantie opzitten en zijn nu ook helemaal fan van het kamperen in de VS.

Na een halve dag op kantoor te hebben gewerkt, ging ik rond vijf uur naar Monica in Oakland om het haar nog wat zaken door te spreken. Monica is een van de bandleden van Blame Sally en ook een van mijn beste vriendinnen hier. Ze heeft een tijdje geleden twee Emmy's gewonnen... ja Emmy's! Die van de National Academy of Television Arts and Sciences. De prijzen heeft ze samen met haar partner in PopTuna gewonnen voor de muziek die ze voor een programma op een lokale TV zender hebben gemaakt.

Wanneer krijg je nou de kans om een echte Emmy vast te houden? Ik wilde natuurlijk even van de gelegenheid gebruik maken!

Na onze bespreken zijn Monica, Tom en ik nog even een hapje gaan eten bij een leuk tentje in Oakland.

Geen opmerkingen: