zaterdag, april 25, 2009

Beurzen

Ik heb er een enorm drukke week opzitten. Er vonden twee beurzen tegelijkertijd plaats, waar ik moest zijn. (Er waren nog wel meer beurzen, maar daar hoefde ik niet heen.) Gelukkig waren ze allebei in de buurt, in verschillende delen van Moscone... zeg maar de RAI van San Francisco.

Het complex is midden in de stad en heeft drie hallen. Twee waren voor RSA, een computerbeveilingsbeurs, en de derde was voor ad:tech, een beurs over digitale marketing.

Inmiddels zijn deze beurzen vaste prik en weet ik van de hoed en de rand. Alleen dit jaar vielen ze samen en had ik in totaal vier klanten die aankondigen hadden deze week.


Bovendien is zo'n beursweek nooit een normale werkweek. Wie mijn blog regelmatig leest, weet inmiddels dat zo'n event met de nodige feestje gepaard gaat. Ik deed mijn best om er twee a drie per avond te bezoeken, maar daarmee had ik nog niet eens het topje van de ijsberg te pakken...

De foto's zijn genomen door Steve Hall van AdRants en komen van Flickr.

1 opmerking:

Marleen zei

Die rechtse heeft volgens mij iets te lang in het Flickr licht gekeken. Hhihi!!