woensdag, april 01, 2009

Lintjes

Mijn dag begon om half zes want ik moest om kwart over acht bij de orthodontist zijn. Het bleek mijn laatste afspraak – mijn tanden staan nu officieel recht!


Het viel niet mee zo vroeg uit mijn bed te komen, want gisteravind was ik bij twee Web 2.0 Expo feestjes. Dat hoort bij een congres... en helemaal bij dit congres. Er lopen altijd diverse mensen met camera rond om foto's voor op Facebook of Flickr te maken. Hier zijn er een paar die Kenneth Young heeft gemaakt.



Web 2.0 Expo heeft gisteren een langzame start gemaakt... je kunt echt merken dat het dit jaar rustiger is. Vandaag is een dag met veel meer sessies, en het begint al drukker te worden, maar ik hoor van veel mensen dat ze teleurgesteld zijn over de kwaliteit van de bedrijven die een stand hebben. Sommigen vragen zich al af of dit de laatse keer is dat Web 2.0 Expo gehouden wordt...

Iedereen loopt met naambordjes om, en zoals gebruikelijk bij dit soort evenmenten worden er lintjes aangehangen als iemand een spreker is, een journalist of een andere speciale functie heeft. Alleen de Web 2.0 mensen houden wel van een lolletje. Er worden lintjes met allerlei ander titles uitgegeven die je aan je badge kunt hangen. Sommigen hebben er een hele rits van.. ik hou het bij drie.

Zo, nu moet ik weer even aandacht schenken aan wat hier gebeurd. Vanavond weer naar verschillende feestjes en een etentje met een klant. Drukke week!


1 opmerking:

Marleen zei

en nu niet meer duimen ....