zaterdag, maart 21, 2009

Kleine wereld

Sinds deze maand werk ik vier dagen per week en ben ik vrij op vrijdag zodat ik wat meer tijd heb voor Blame Sally, waar ik steeds meer voor doe. Ik moet er nog even aan wennen aan mijn nieuwe schema - enerzijds mijn werk in vier dagen proppen en anderzijds mijn vrijdag goed benutten. Deze week deed ik het voor de tweede keer en ik begin al iets meer aan te wennen dat mijn weekend op donderdagavond begint, en vrijdag tijd voor mezelf te nemen, maar ook productief te zijn.

Het geeft me ook wat meer tijd om met vrienden af te spreken. Het komt mooi uit dat ik op vrijdag een beetje kan inslapen, na een avondje stappen in Orson. Deze week ging ik erheen met Heidi, Shelly, Dayna, Michael en Bradley nadat we eerst bij de Thai hadden gegeten. Het etentje was niet gepland, maar ik kreeg een sms'je toen ik op weg was naar Orson. Zo gaat het vaak hier - ontmoetingen vinden heel spontaan plaats en er wordt weinig vooruit gepland.

Ik kom altijd bekenden tegen in Orson, en dat maakt het super gezellig. Deze week ook weer... en totaal onverwacht, kwamen we ook twee meiden tegen die we op de cruise hadden ontmoet. We wereld blijkt weer eens heel klein te zijn.

Geen opmerkingen: