zaterdag, maart 28, 2009

Foto-shoot

Nu ik voor Edelman en Blame Sally werk voel ik me een stukje Amerikaanser. Het is namelijk heel gebruikelijk dat mensen hier meerdere banen hebben. En vooral nu mensen hun baan verliezen door de eonomische crisis, zijn heel wat mensen aan het freelancen en nemen allerlei klussen aan. Vandaag deed ik een klus voor een vriendin, Jen, al was het niet tegen betaling.

Jen heeft een eigen bedrijf,
Mooloolaba, met surf- en badmode voor volwassen vrouwen. Ze ontwerpt de kleding en laat de shirts, bikini's en board shorts produceren. Ze regelt ook haar eigen distributie en marketing - haar ontwerpen zijn in verschillende winkels te koop.

Op dit moment is ze bezig met het opzetten van een
webwinkel en daarvoor moet elk kledingstuk gefotografeerd worden. Daarvoor had ze Jeri gevraagd als fotograaf en een paar vriendinnen als model. Dat was mijn derde baantje van deze week!




Geen opmerkingen: