zondag, december 02, 2007

Junk mail

Nu ik een 'credit score' heb, zijn banken bereid me een creditcard te geven... en dat steken ze niet onder stoelen of banken. Ik krijg om de haverklap een aanbod voor een creditcard per post. Op de foto links zie je oogst van twee weken.

De meeste Amerikanen halen dit soort post door de papierversnipperaar om te voorkomen dat hun gegevens op straat komen te liggen en hun identiteit gestolen wordt. Misschien moeten wij ook maar zo'n apparaat aanschaffen.

Vandaag hebben we grotendeels achter de computer doorgebracht. Rekeningen betaald, emails gestuurd, wat voor werk gedaan en hotels voor onze aanstaande vakantie naar Mexico geboekt.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Iemand die jou blog volgt weet meer over jou dan de gemiddelde enveloppen-vinder in SF
Joep

Christel zei

LOL! Dat is een van de redenen waarom ik 'm in het Nederlands schrijf. En met de gegevens op mijn blog kun je mijn "identiteit" niet stelen.