donderdag, december 06, 2007

Personeelsfeest

Het jaarlijkse personeelsfeest, de 'company holiday party', vond vanvavond plaats. Zo goed als elk bedrijf heeft zo'n feest. Dit jaar was Circa, een club in de Marina, afgehuurd. Omdat Cindy nog steeds in Arizona is, had ik Joris meegevraagd. Het was weer een sjieke boel, maar een relaxte sfeer. Om niet uit de toon te vallen, had ik een nieuwe jurk gekocht, want iedereen komt in avondkleding naar zo'n feest... tenminste de vrouwen. Na twee haar hier begin ik daar aan te wennen.

Inmiddels ken ik heel wat collega's en hun partners en is zo'n feest een leuke gelegenheid om even bij te kletsen. Ook al zien we elkaar overdag, begroeten de meesten me uitbundig met
een hug. Ach, dat heeft wel wat.

1 opmerking:

Angelique zei

Leuk, ziet er chique uit! Was het wel een feest, of werd er niet echt gedanst? Laatst hadden wij ook een chique bedrijfsuitje, ook in avondkleding. De DJ (van Sound4all) draaide erg goed, steeds meer mensen waagde zich op de dansvloer. Hij speelde hier heel goed op in en de dansvloer stond uieindelijk helemaal vol, erg leuk!! Zo zie je je collega's eens op een andere manier haha