zondag, december 09, 2007

Gift cards

Vanochtend heb ik Cindy weer op het vliegveld afgezet. Vrijdagavond was se teruggekomen uit Tuscon en nu gaat ze weer naar Maui. Daarna nog wat boodschappen gedaan. Ik wilde onder andere kadootjes kopen voor mijn collega's. Dat heb ik van de afgelopen jaren geleerd: teamgenoten geven elkaar kleine presentjes rond de kerst.

Het viel niet mee iets te vinden. Ik dacht aan een 'gift card' want die zijn erg populair en ging daarvoor naar Safeway, waar ze kadobonnen van veel verschillende winkels verkochten - er waren twee rekken vol met bonnen, zelfs voor McDonalds en andere fast food restaurants.

Desondanks kon ik er niet slagen. De bonnen die ik gepast vond, hadden een minimum waarde van 25 dollar... net iets te veel voor een aardigheidje.

Geen opmerkingen: