zondag, maart 19, 2006

Thee

De sportschool hier verschilt niet veel van die in Nederland, of in ieder geval in Amsterdam waar steeds meer van die hele grote fitnesscentra zijn. Er is een grote ruimte voor cario-apparaten, een een grote ruimte met krachttrainingsaparaten. Mijn personal trainer had zich in de afspraak vergist, waadoor ik nog niet onder begeleiding heb gesport. Was prima, want ik weet zelf ook hoe de apparaten werken. Het was lekker om weer actief te zijn.

Om vier uur hadden we met John afgesproken. We waren hem onlangs bij het concert van de Indigo Girls tegengekomen. Stel je voor, ik kom hier een oude bekende tegen! Hij werkt bij een PR bureau hier voor een klant waar ik vroeger in Nederland ook voor gewerkt heb. Wat mij betreft is het typisch Amerikaans om ook wat af te spreken als je mensen zo tegen het lijf loopt. We hadden afgesproken bij Samovar om thee te drinken en een hapje te eten. Samovar is een trendy lounge met thee uit alle streken van de wereld. Heel bijzonder en typisch San Francisco.

Geen opmerkingen: