woensdag, mei 18, 2011

GLAAD

De afgelopen jaren ben ik al vaker naar galafeesten geweest voor 'het goede doel', zoals HRC (Human Rights Campaign) en NCLR (National Coalition for Lesbian Rights). Afgelopen zaterdag was ik voor het eerst bij GLAAD media award uitreiking; het meest indrukwekkende event van de drie. GLAAD staat voor 'Gay and Lesbian Alliance Against Defamation', een organisatie die zich sterk maakt voor een juiste weergave van homo's en lesbienne's in de media om vooroordelen en stereotiepen tegen te gaan.


Toen ik nog in Nederland woonde, had ik al van deze awards gehoord omdat heel wat supersterren de prijs al eens in ontvangst namen, zoals Glenn Close, Drew Barrymore, Melissa Etheridge en Ricky Martin.

Hoewel de grootste awardceremonie in Los Angeles plaatsvindt, waren er afgelopen zaterdag in San Francisco ook heel wat sterren bij, zoals Naya Rivera (van Glee), Kim Cattrall (van Sex and the City), Filmacteur Mario Lopez en de Nederlandse danser Louis van Amstel van 'Dancing with the Stars'.

Mijn vriendin Cathy Brooks was een van de presentatoren van de avond
Naya Rivera

Kim Cattrell

Tijdens de cocktail reception voor het diner en de award uitreiking

Tijdens de after-party

3 opmerkingen:

Joep zei

supersterren is een relatief begrip, buiten Melissa Etheridge ken ik er geen een...
wachtwoord deze keer "abias" LOL

Anoniem zei

Geweldige jurk! Staat je supergoed! Liefs, Heidi

Christel zei

Dank je, Heidi :-)