zaterdag, juni 20, 2009

Karaoke

Ik durf te beweren dat karaoke hier iets populairder is in Nederland. In ieder geval kom ik het hier vaker tegen. Er is zelfs een maandelijkse netwerkbijeenkomst in de technologiesector die om karaoke draait - vorig jaar heb ik daar al eens over geschreven.

Afgelopen week vond er weer een TechKaraoke plaats in San Francisco - er was trouwens ook een in New York. Een klant uit Washington DC was toevallig over en wilde er graag hen om een aantal mensen te zien. Inmiddels ken ik zelf ook heel wat mensen in dat wereldje, waardoor het erg gezellig was. En ik zelfs de stoute schoenen aan durde te trekken toen Greg aandrong met hem een liedje te zingen. Mijn eerste karaoke-ervaring!


Omdat de deelnemers allemaal in de technologie- en internetsector werken, hoef je maar te googlen om foto's op internet te vinden.

Geen opmerkingen: