dinsdag, juni 23, 2009

Jon & Kate

Jon en Kate gaan uit elkaar. Wie? Een tijdje geleden had ik ook nog nooit van hen gehoord. Toen ik een paar weken geleden bij de kassa in de supermarkt stond, zag ik de foto van Kate op de omslag van alle coverbladen. Mijn collega's vroegen zich ook al af wie ze was... blijkbaar was ze geen bekende filmster. Misschien een country-zangeres?

Inmiddels zullen er weinig Amerikanen zijn die niet weten wie Kate en Jon zijn, want ze zijn constant in de media. Ze zijn de ouders van een zesling en een tweeling, en hebben met z'n allen een reality TV show: Jon &Kate plus eight. Ze zijn het programma, dat ik nog steeds nooit gezien heb, begonnen om voldoende inkomen te hebben voor hun acht kinderen.

Het ging blijkbaar al een tijdje niet zo lekker tussen die twee en deze week hebben de eindelijk de knoop doorgehakt. De ene analyse volgt de andere op: psychologen geven hun mening over wat er mis ging in de relatie en TV-experts voorspellen dat Kate het programma zonder Jon zal voortzetten. Het is goed voor de publiciteit rondom de show en waarschijnlijk ook voor de kijkcijfers.

Geen opmerkingen: