dinsdag, september 09, 2008

Softbal


Elke maandagavond gaat een groepje collega's softbal spelen. Ze doen mee aan een lokale competitie. ond er de naam Digital Dugout Dingoes en nemen het op tegen teams met namen als Celia's Angry Pirates en The Sue Crew. Het gaat er allemaal vriendschappelijk aan toe en er komt geen sportclub aan te pas. Dit soort dingen worden georganiseerd door zoiets als Dienst Stadsbeheer (City of San Mateo Parks and Recreation Department). Het veld ligt in een park is voor iedereen gratis te gebruiken. Zo gaat dat hier. Ook mijn vrienden die tennisen vertellen me dat de banen overal gratis ter beschikking staan.
Gisteravond ging ik mijn collega's even aanmoedigen want ik wilde graag eens zien hoe het eraan toegaat. De Dingoes bakten er niet zoveel van. Er werd wel een homerun geslagen, maar het andere team was veel sterker. Ik geloof dat ze nog geen enkele wedstrijd hebben gewonnen, maar dat mag de pret niet drukken...

Geen opmerkingen: