zondag, september 21, 2008

Museum

Gistermiddag had ik met Cathy afgesproken om naar het Museum of Modern Art te gaan om de tentoonstelling van Frida Kahlo te zien... maar helaas, de show was volledig uitverkocht. Ook Cathy's perskaart mocht niet baten. We besloten om de vaste collectie te bekijken, die regelmatig rouleert.

Cathy heeft altijd een videocamera bij zich en maakte ook gisteren weer een clipje.




Na afloop gingen we op het terras van Samovar thee drinken. Ze hebben er een enorm uitgebreide selectie thee's uit de hele wereld. Typisch iets voor San Francisco.

Toen ik rond vijf uur op huis aan ging, kreeg ik een sms'je van Jeri. Ze vroeg of ik naar El Rio zou komen, waar Blame Sally bij een fundraiser optrad. Deze keer was het goede doel kankeronderzoek. El Rio is op kruipafstand van huis, dus ik besloot even te gaan kijken. Ik kwam er allerlei vrienden en bekenden tegen. Erg gezellig.

Geen opmerkingen: