zondag, augustus 03, 2008

Verjaardagsfeestjes

Gisteren ging ik naar twee verjaardagsfeestjes. Eerst een in de middag, van Bev in Campbell. Ik ging er met Joris heen, die er 10 minuten vandaan woont. Naast PR, is Bev erg veel met muziek bezig. Met haar man schrijft en speelt ze muziek, en ze organiseren maandelijks huisconcerten. Haar verjaardag was een mini-festival bij haar in de tuin met optredens van bevriende muzikanten.

Iedereen had weer wat te eten meegebracht, waardoor er een uitgebreid buffet ontstond. In Campbell was het ruim 30 graden, dus heerlijk weer om met het dak open te rijden.

Terwijl ik op weg was naar dat feest, belde Monica me om te vragen of ik 's avonds langs kon komen voor de verjaardag van Tom. Daar kon ik geen nee tegen zeggen. Dit was een rustiger feestje, met een man of tien, maar ook heel gezellig. Ik hou wel van dat soort spontane afspraken met vrienden.

1 opmerking:

Anoniem zei

I "think" I want to say:

Dank u voor het bijwonen van mijn partij, I' blij m u genoot van de dag.

Let me know how bad the translation is!

bev