vrijdag, maart 04, 2011

Sportschool

Ik ga regelmatig fitnessen... een halfuurtje op deStairmaster en nog wat gewichten heffen. Dat doe ik al vijf jaar in een van de sportscholen van 24 Hour Fitness. Het voordeel van deze keten is dat er verschillende vestigingen zijn in de Bay Area, waardoor er altijd wel eentje in de buurt is... Er was er een niet ver van Edelman in San Mateo, er zijn er twee op tien minuten van huis en sinds ik in Palo Alto werk, ga ik naar die in San Carlos op weg naar huis.


De laatste tijd trek ik ook vaker een baantje in het zwembad, als dat er is tenminste, want niet elke 24 Hours heeft die faciliteit. San Carlos bijvoorbeeld niet, dus ik gebruikte de 24 Hour Fitness-app op mijn iPhone om een ander fitnesscentrum te vinden. Toen ik er aankwam, bleek ik met mijn lidmaatschap niet binnen te mogen... het was een 24 Hour Fitness Super Sport. Ik wist niet dat ze bestonden, maar een klein bedrag per maand meer, mag ik hier nu ook sporten.

De apparaten zijn er nieuwer en beter, het zwembad is groter en alles is luxer. Zo hoef je bijvoorbeeld geen handdoek mee te brengen, want er is 'towel service'. Als je niet meer regelmatig fietst, moet je iets anders doen om fit te blijven...

3 opmerkingen:

Unknown zei

Ik moet even mijn oude sportschool "pluggen": Mad Dawg Fitness in Redwood City. Het is daar georganiseerd in kleine klassen van 5 to 15 super aardige mensen en 1 tot 2 trainers. Ik vond dat echt veel leuker dan alleen naar een "gewone" sportschool te gaan.
Ik kan er nu niet meer heen omdat mijn werk verhuisd is, maar ik heb hier een gelijksoortige sportschool gevonden. Als je 101 neemt tussen SF en Palo Alto dan is het precies onder weg. Gebruik Google voor meer info.

Tim

jAap zei

Ik ben mijn hele leven nog nooit in een sportschool geweest. Wat heb ik gemist? En zwemmen deed ik alleen om af te koelen. Wat heb ik verkeerd gedaan? En Wil, gaat hij naar de sportschool?
Maar misschien is het mijn broekriem die me eindelijk waarschuwt met een tandje meer...

Dave zei

De sportschool is voor mij een plezier om erna toe te gaan. Ik geniet er echt van!