vrijdag, oktober 06, 2006

Marleen

Marleen is vanmiddag aangekomen. Cindy heeft haar van het vliegveld opgehaald en ik zag haar toen ik thuis kwam van werk. Het rare is dat het helemaal niet vreemd is om haar hier te zien. Ik denk dat dat komt omdat ik me hier al zo thuis voel. Waar we wonen voelt als 'ons huis', dat ik de hele dag Engels om me heen hoor valt me nauwelijks meer op. Terwijl ik een Nedelandse boterham met Nederlandse kaas at, kletsten we lekker bij.

Marleen en Cindy waren vanmiddag al een eind gaan lopen om ergens in The Mission (de wijk waar we vlakbij wonen) iets te gaan eten en om een beetje te shoppen. Daar had Marleen nog niet genoeg van, want ze wilden nog wel even verder zoeken naar schoenen. Dus gingen we naar Shoe Pavillion. Dat is een schoenwinkel waar ze restanten verkopen. Je vind er allerlei soorten schoenen en merken, tegen extreem lage prijzen. Je kunt er bijvoorbeeld Timberland, Adidas of Ralph Lauren kopen voor 30 of 40 dollar.

Daarna nog even langs Ross, die er bijna naast ligt. Ook zo'n winkel met dumpprijzen, vooral met kleding, maar je vind er ook linnengoed, keukengerei, en nog veel meer. Daar koop je een T-short voor zes-zeven dollar. Ongelofelijk.

Geen opmerkingen: