vrijdag, september 21, 2012

Space Shuttle

Ik wist dat de Space Shuttle vandaag over San Francisco zou komen, maar ik had niet echt in de gaten gehouden hoe laat. Terwijl ik met een journalist bij een koffieshop in de buurt bij zat te praten, zagen we 'm ineens overkomen. Ik zag 'm in mijn eigen buurt over Bernal Heights Park vliegen! Echt geweldig. Hij ging heel snel en ik had mijn camera helaas niet in de aanslag, maar ik was snel genoeg om toch snel een kiekje te schieten.


Het is vast ook in het nieuws in het Nederlandse geweest, dat de verschillende Space Shuttles op de rug van een vliegtuig naar musea gevlogen worden en op weg daar naartoe langs bekende plekken gaat. Zo vloog de Enterprise langs de Empire State Building en het Vrijheidsbeeld in New York, en de Discovery ging laag over monumenten en overheidsgebouwen in Washington DC. Wij zagen de Endeavour, via de Golden Gate, op weg naar Los Angeles.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat is wel heel speciaal! Heb hem hier helaas niet gezien :( Xxx Heidi

Anoniem zei

Knap dat je 'm er toch nog op kreeg! Vandaag samen met Marga de hele dag gezeild met twee "jonge" zeilsters en vergeten foto's te maken...tja dat heet ouderdom! jAap