woensdag, mei 30, 2012

Kampeertijd

Afgelopen week in de supermarkt waren de verpakkingen van chips en ander snack-voedsel extra groot. Dus ik wist al hoe laat het was... Memorial Day zat eraan te komen. Tijd voor barbecue-feestjes and kamperen! Maandag was het zover... dus we hadden lekker een lang weekend. 

Een van de redenen waarom ik minder blog, naast dat ik het druk heb, is dat ik het idee heb over de meeste zaken al een keer geschreven heb. Ik heb al een keer verteld dat Memorial Day het officieuze begin van de zomer is en dat veel Amerikanen dan gaan kamperen. Dat deed ik dit jaar ook weer.

We zouden naar een camping aan de kust gaan, ten zuiden van Santa Cruz, maar op het laatste moment kwam ik erachter dat ik voor de verkeerde data gereserveerd had. Ik had al eerder in de week geprobeerd een andere kampeerplek te vinden omdat het fris zou zijn aan zee, slechts een graad of 15, terwijl het landinwaards zo'n 25 graden zou zijn... en er was niets meer te krijgen. Alles was volgeboekt. Toch nog maar een keer rondgebeld en uiteindelijk de laatste plek op een kamping aan de Russian River weten te bemachtigen, vijf kilometer buiten Guerneville.Ook leuk :-)

Leuke camping in de Red Woods

 Vlakbij een champagne-maker, waar we natuurlijk even gingen wijnproeven (na een lange wanderling.)


 Dagje aan de rivier

De vuilnisauto van de camping

Op weg terug naar huis. Bijna thuis...

Geen opmerkingen: