zaterdag, april 28, 2012

iPhonography

Wie mijn blog volgt, weet dat een van mijn grootste hobby's fotografie is - zowel het nemen van foto's as het bekijken van foto's van anderen. En de laatste tijd is dat vooral iphonography, ofwel fotografie met gebruik van iPhone en apps; en ik ben een grote fan van Instagram.

Toen ik een uitnodiging kreeg voor een tentoonstelling van de winnaars van de Mobile Photography Awards, hoefde ik niet lang na te denken... daar wilde ik natuurlijk naartoe. Het was echt de moeite waard. Prachtig werk aan de muren; nauwelijks voorstelbaar dat dat allemaal met een telefoon (of iPad) gemaakt is.

Wellicht niet verrassend, maar ik kwam er verschillende bekenden tegen; en ontmoette ook weer een aantal nieuwe mensen. Bovendien ontdekte ik een van de hippere gallerie's in San Francisco: ArtHaus. Klaarblijkelijk hebben ze daar een neus voor talent en altijd iets interessants aan de muur.

Geen opmerkingen: