zaterdag, februari 18, 2012

Disneyland

 

Deze week hadden we ons bedrijfsuitje. We gingen een dagje naar Disneyland! 's Ochtend vroeg op om naar Los Angeles te vliegen en de hele dag in het pretpark door te brengen. Ondanks dat het 's middags regende, was het een erg leuke dag. Het voordeel was dat we bijna nergens hoefden te wachten terwijl je normaal al snel een uur in de rij staat voor een attractie.

Disneyland was een stuk kleiner en simpeler dan ik me had voorgesteld. Ik ben jaren geleden ooit in Disneyworld in Florida geweest en dat is veel weidser opgezet en is een stuk moderner.

We deden de eerste ritten met z'n allen, maar met 50 mensen is het moeilijk de hele tijd bij elkaar te blijven. Er waren al snel verschillende groepjes... maar we hielden contact via Instagram en Flipboard. Bijna iedereen in ons team gebruikt Instagram voor het delen van foto's en door aan elke foto #flipdisney toe te voegen, kon je ze allemaal bij elkaar bekijken in Flipboard op de iPhone. Gewoon even zoeken naar #flipdisney en je had ze allemaal bij elkaar in een mini-fotoalbum. Erg gaaf om zo te zien wat iedereen aan het doen was. 


Het stadhuis langs Main Street. 



Klaar voor een vlucht door het universum



Foto van een foto...

Iedereen aan het Instagrammen...

De auto van Raiders of the Lost Ark


New Orleans in Disneyland

Met Mia, Lauren en Gloria


Naar de bus op de parkeerplaats bij zonsondergang

Terug op SFO na een lange dag

6 opmerkingen:

Anoniem zei

no love like e-love

Anoniem zei

o ja, dat was ik: jAap

Christel zei

Wat is e-love?

Christel zei

Wat is e-love?

Anoniem zei

Weet niet meer waarom ik dat toen schreef. In elk geval leek mij e-love een soort internet-liefde voor mensen die ver weg zijn. Net zo mooi maar je kunt iemand niet beetpakken. Zou dat er ooit nog komen: plotseling een arm met hand uit je toetsenbord?
Grtjs jAap

Anoniem zei

Diep in je hart moet je toch ook wel naar de Efteling verlangen?!
Grts jAap