zondag, juli 11, 2010

Rihanna

Gisteren naar een concert van Rihanna geweest. Deze zomer worden er heel wat concerten en festivals afgelast vanwege gebrek aan interesse, gerelateerd aan de economie... Hoewel sommigen beweren dat Ticketmaster dit seizoen een stap te ver is gegaan met het verhogen van de prijzen.

Maar Rihanna hoeft niet te klagen om aandacht. Het was afgeladen!
Ze was dan ook ontzettend goed en trekt verschillende groepen aan door rock en dance te mixen. Ik heb sinds lange tijd niet zo genoten. We zaten dan ook op de vierde rij, zoals je wellicht aan de foto's kunt zien die ik met mijn iPhone heb genomen. We hadden speciale VIP kaartjes gekocht, waar ook nog een 'meet and greet' bijzat. Voor het concert mochten we even backstage om op de foto met Rihanna te gaan. Ik kon mijn lol niet op!

Geen opmerkingen: